T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ELAZIĞ / KARAKOÇAN - Karakoçan TOBB Anadolu İmam Hatip Lisesi

Müdür Yardımcılarının Görev Dağılımları

T.C

KARAKOÇAN KAYMAKAMLIĞI

Karakoçan TOBB Anadolu İmam Hatip Lisesi

                                                                                                                                                                  21\09\2020

 

       MEB Orta Öğretim Kurumları Yönetmenliği, İlköğretim kurumları yönetmeliği ve Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğine  göre, TOBB Anadolu İmam Hatip Lisesi idari görev dağılımı yapılmıştır.

Karakoçan Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdür Yardımcısı: Cumali KUZU

·        Yatılı öğrencilerin pansiyonda temizlik (banyo, çamaşırhane, bulaşıkhane, yatakhane, tuvaletler vb.), düzen ve disiplini ile ilgili çalışmaların zamanında yapılması, koordine edilmesi ve yapılan işleri müdürün bilgisine sunmak.

·        Pansiyonda görevli belletici öğretmen ve diğer personelin görevlerini zamanında ve eksiksiz olarak yapılması ve belleticilik görevlerinin görev isteyen öğretmenlere eşit sayıda dağıtımını yapmak, mazereti olan belleticinin yerine diğer belletici öğretmenler arasından müdürün bilgisi dâhilinde görevlendirme yapmak, ayrıca belleticilik ile ilgili bütün iş ve işlemleri mevzuatına uygun olarak yapmak.

·         Pansiyon ve Okul Sivil Savunma ile ilgili iş ve işlemlerin takibi (koruyucu güvenlik özel talimatı yangın, deprem, güvenlik ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması, kalorifer bacaları ve elektrik tesisatlarının kontrollerinin yapılması ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi. Bu konuda ilgili belgelerin gerekli yerlere asılması ve saklanması ve yapılan işlerde müdürün bilgilendirilmesi.

·         Etütlerin, zamanında ve verimli olarak yürütülmesini sağlamak aksayan işler ve eksiklikler hakkında müdüre bilgi vermek.

·         Evci çıkacak yatılı öğrencilerin işlemlerinin yapılması.

·         Yatılı öğrencilerin ziyaretçi kabul etme saatleri ve yerlerinin düzenlenmesi.

·        Yatılı öğrencilerin pansiyona ve etütlere devam-devamsızlıklarının izlenmesi. Gerektiğinde veliler ile görüşülmesi, velilerin gerekli hallerde pansiyonda müdürün bilgisi dahilinde misafir edilmesi.

·         Nöbet günü, okulda nöbetçi müdür yardımcısı olduğunda yapması gereken tüm iş ve işlemleri yapmak, okulun tüm birimlerini ve nöbetçi öğretmenlerini kontrol etmek

·         Pansiyonda bulunan yiyecek, içecek, temizlik vb. malzemeler ile demirbaşların koruması ve bakımının yapılması çalışmalarının yürütülmesi.

·         Pansiyonda taşınır ile ilgili iş ve işlemlerin mevzuatına uygun zamanında yapmak.

·        Karakoçan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün 31/08/2020 tarih 11665806 sayılı yazısı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan protokol ve 11/09/2014 tarihli 29116 sayılı resmi gazetede yayımlanan taşıma yoluyla eğitime erişim yönetmeliğinin 20.maddesi(b) fırkası gereği taşıma kapsamına gelen öğrencilere öğlen yemeğinin pansiyon öğrencileriyle birlikte verilmesi hususunda bütün iş ve işlemleri zamanında mevzuatına uygun yapmak.

·         Parasız yatılılık ve Bursluluk ile ilgili iş ve işlemlerin düzenlenmesi, E-Burs modülünde gerekli düzenlemelerin zamanında yapılması.

·         Günlük yemeklerin tabelalarının hazırlatılması.

·         Pansiyonun bütçe işlerinin (gelir-gider hesapları) zamanında yapılması ve bu işlerle ilgili kayıtların yönetmenliğe uygun olarak tutulması.

·         Belletici öğretmenlerin belirlenmesi, nöbet onaylarının alınması, ücretlerinin hesaplanması vb. işlerinin yürütülmesi.

·         Burs ve yatılılıkla ilgili bütçe (gelir-gider)iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak.

·         Öğrenci aylıkları ile ilgili işlemlerin yapılması ve öğrencilere dağıtılması, sosyal yardımlarla ilgili iş ve işlemleri yapmak.

·         DYS sisteminden kendisine havale edilen ve ayrıca müdürün verdiği yazılması gereken yazışmalarla ilgili işlemleri yapmak.

·         HYS, MYS, KBS ile Taşınır ile ilgili iş ve işlemleri yapmak

·         Güvenlikle ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümlerine göre yapıp ve kurumun ( pansiyon) güvenlik amirliği görevinin yürütülmesi.

·         Sayım Kuruluna başkanlık edip, bu konulardaki işlemlerin mevzuatına göre yürütülmesi.

·         Günlük yemek numunelerinin düzenli ve eksiksiz alınması ve 72 saat saklanması hususunda belleticileri kontrol etmek ve görülen eksiklikleri müdüre bildirmek.

·         Pansiyona gelen gıda ile ilgili her türlü malzemenin belletici öğretmen ve aşçıyla birlikte teslim alınması ve alınan malzemenin kayıt altına alınırken pansiyon müdür yardımcısı, belletici öğretmen ve aşçı tarafından imzalanmasını sağlamak.

·         Merkezi sınavlarla ilgili tüm iş ve işlemleri yapmak sınav başvuru işleriyle ilgili işleri yapmak.

·         Sürekli ve Geçici görev yollukları ile okul ve pansiyon binasının elektrik, su telefon ve internet faturalarının düzenlenip ödeme işlemlerini yapmak.

·         Pansiyon ile ilgili bütün proje çalışmalarını yürütmek ve yürümesini sağlamak.

·         DÖGEP ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.

·         Pansiyon ile ilgili malzeme ve tespit ihtiyaçlarının Mebbis üzerinden istenmesi ve izlenmesi ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması

·         Satın Alma Komisyonuna başkanlık etmek. Okul ve pansiyonla ilgili İhale işlemlerini yapmak ve müdürün onayına sunmak.

·         Gerçekleştirme Görevlisi olarak yapılması gereken işleri yapmak

·     Yazışma, evrak kayıt ve havale işlemlerinin kurallarına uygun olarak yürütülmesini, istatistik ve diğer cetvellerin hazırlanmasın, gerekli defter dosya ve çizelgelerin tutulmasının sağlanması. Hizmetlerin yürütülmesinde bilgi ve iletişim teknolojilerinden de yararlanarak yetkisi dâhilinde elektronik ortamda bilgi alışverişi ile ilgili işlemlerin yürütülmesi.

·         Okul veya kurumun bina, tesis, araç-gerecinin düzeni, temizliği, bakımı ile kullanılabilir durumda bulundurulmasının ve korunmasının sağlanması.

·         Risk, tehdit ve tehlike durumlarında önlem alınmasını sağlamak, iş güvenliği ve güvenlikle ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümlerine göre yapıp ve kurumun güvenlik amirliği görevinin yürütmek

·         Web Yayın Ekibine Başkanlık görevi, Okul Web sitesinin güncel tutulmasını sağlamak.

·         DYK (Destekleme ve Yetiştirme Kursları) ile ilgili müdür yardımcısı olarak gerekli iş ve işlemleri zamanında mevzuatına uygun yapmak.

·         Pansiyon öğrencileriyle ilgili öğrenci belgelerini müdür adına imzalamak.

·         Okul Müdürünün sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda kendisine vekâlet edilmesi. Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak.

·         Müdür Yardımcıları Ayhan BUDANCAMANAK ve Yusuf ADIGÜZEL sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda onların iş ve işlemlerini yapmak.

·         Yapacağı ve yaptığı bütün iş ve işlemlerden görev tanımıyla ilgili mevzuat gereği Müdüre karşı sorumludur.

                    TEBLİĞ EDEN                                                                                           TEBELLÜĞ EDEN    

                 Zülfükar YÜCESOY                                                                                         Cumali KUZU

                  Okul Müdürü                                                                              Pansiyondan sorumlu Müdür Yardımcısı

 

 

 

T.C

KARAKOÇAN KAYMAKAMLIĞI

Karakoçan TOBB Anadolu İmam Hatip Lisesi

 

                                                                                                                                 21\09\2020

 

       MEB Orta Öğretim Kurumları Yönetmenliği, İlköğretim kurumları yönetmeliği ve Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğine  göre, TOBB Anadolu İmam Hatip Lisesi idari görev dağılımı yapılmıştır.

Karakoçan İmam Hatip Lisesi Müdür Yardımcısı: Yusuf ADIGÜZEL

·         Fen ve Bilgisayar laboratuarlarıyla ilgili iş ve işlemlerini aksaksız yapmak gerekli kontrollerinin yapılmasıyla eğitim ve öğretime hazır duruma getirilmesi.

·         Ders kitaplarının öğrencilere temini ve dağıtımı ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.

·         Okul ve bahçe ile ilgili tüm birimlerin temizlik kontrollerinin günlük yapılması, Fen, Bilgisayar Laboratuarları ve öğretmen sınıf dersliklerinin düzenli bir şekilde kullanımı ile bu birimlerin bakım ve temizliğinin yapılmasını sağlanması. Görülen aksaklıkların okul müdürüne bildirilmesi.

·         Nöbet günü nöbetçi müdür yardımcısı yapması gereken tüm iş ve işlemleri yapmak, okulun tüm birimlerini ve nöbetçi öğretmenlerini kontrol etmek

·         Okulumuzun yarışmalarda temsil edilmesi, yarışma ve etkinliklere öğrencilerin katılımının sağlanması ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.

·         Okul Arşiv Hizmetleri çalışmalarının yerine getirilmesi.

·         Zümre başkanlar kurulu, şube öğretmeler kurulu, Zümre toplantıları ile ilgili iş ve işlemlerin takibinin gerçekleştirilmesi. (Toplantıların zamanında yapılması ve tutanakların okul müdürlüğüne teslimi konusunda gerekli işlerin yürütülmesi.)

·         Ortaokul (5,6,7 ve 8. Sınıflar)  ile ilgili bütün iş ve işlemlerin yapılması.

·         Taşımalı eğitim ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, takip etmek.

·         YÖGEP, ÖGEP ve KTS ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.

·         DYS sisteminden kendisine havale edilen ve müdürün yazılmasını istediği yazışmalarla ilgili işlemleri yapmak.

·         Okul kütüphanesinin kullanılması ve düzenlenmesi hususunda ilgili kulüp öğretmeninin kütüphanenin hazır hale getirilmesini sağlamak.

·         Okul koridorlarındaki panoların düzenli kullanılmasını sağlamak, önemli gün ve haftalarla ilgili iş ve işlemleri ilgili öğretmenlerin yapmasını ve panoların düzenletmesini sağlamak.

·         Açık Lise(Yüz yüze Eğitim) ile ilgili tüm iş ve işlemleri yapmak veya yaptırmak.

·         Gerçekleştirme Görevlisi olarak yapılması gereken işleri yapmak.

·         Müdür yardımcıları, öğretmen ve öğrencilerin nöbet çizelgelerini hazırlayarak müdürün onayına sunulması ve nöbet görevlerinin kontrol edilmesi ile Müdürün bilgilendirilmesi

·         Mebbis modülünün sürekli izlenmesi, gerekli değişiklik ve düzenlemenin yapılması ve denetlenmesi

·         Öğretmenler ve kadrolu personelin sevk, izin, rapor, görevli izinli ve idari izinli iş ve işlemlerinin yapılması

·         Örgün Eğitim, Uzaktan Eğitim(Canlı Ders...vb..gibi),DYK ve Açık Lise(Yüz yüze Eğitim) ile ilgili Derslerin öğretmenlere dağıtımı ve ders programlarının hazırlanıp müdürün onayına sunmak.

·         Örgün ve Uzaktan Eğitim ile ilgili bütün iş ve işlemleri yapmak

·         Yıllık ders planlarının teslimi ve okul müdürlüğünce onaylanmasının sağlanması

·         Personelin göreve başlama, görevden ayrılma, izin, hastalık ve diğer devam-devamsızlık durumlarını takip edip, bunlarla ilgili iş ve işlemleri yürütüp müdürün bilgilendirilmesi.

·         Okul-Aile Birliği ve Tefbis ile ilgili işlerin düzenlenmesi ve yürütülmesi

·         Okul veya kurumun bina, tesis, araç-gerecinin düzeni, temizliği, bakımı ile kullanılabilir durumda bulundurulmasının ve korunmasının sağlanması.

·         Beden Eğitimi dersine girmeyecek öğrencilerin durumlarının belgelendirilmesinin sağlanması ve bu belgelerin okul müdürlüğüne teslim edilmesinin sağlanması.

·         Özel Eğitime İhtiyaç Duyan öğrencilerle ilgili iş ve işlemleri yapmak.

·         Onur Kurulu ile ilgili iş ve işlerin yapılmasının sağlanması. Ödüllendirilecek öğrenciler için (onur belgesi) disiplin kuruluna görüş bildirilmesi.

·         Okulun hazırladığı ve uyguladığı veya konusu ya da ortağı olduğu/katıldığı her türlü proje, yarışma, gezi ile ilgili iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak denetlemek görülen aksaklıkları müdüre bildirmek

·         Müdür Yardımcıları Ayhan BUDANCAMANAK ve Cumali KUZU sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda onların iş ve işlemlerini yapmak.

·         Okulun Brifing dosyasının her yıl düzenli olarak güncellenmesini sağlamak

·         Öğrenci belgelerini, Öğrenci Durum belgeleri ve Askerlik Durum Belgelerini müdür adına imzalamak.

·         Müdürün verdiği diğer görevlerin yerine getirilmesi.

·         Yapacağı ve yaptığı bütün iş ve işlemlerden müdüre karşı sorumludur.

                   TEBLİĞ EDEN                                                                                               TEBELLÜĞ EDEN

                 Zülfükar YÜCESOY                                                                                          Yusuf ADIGÜZEL

                     Okul Müdürü                                                                                                 Müdür Yardımcısı

 

 

 

T.C

KARAKOÇAN KAYMAKAMLIĞI

Karakoçan TOBB Anadolu İmam Hatip Lisesi

                                                                                                                                                      

                                                                                                                                                     21/09/2020

 

       MEB Orta Öğretim Kurumları Yönetmenliği, İlköğretim kurumları yönetmeliği ve Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğine  göre, TOBB Anadolu İmam Hatip Lisesi idari görev dağılımı yapılmıştır.

Karakoçan Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdür Yardımcısı: Ayhan BUDANCAMANAK

·         Okullarda şiddetin önlenmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütülmesi.

·         Rehberlik ve psikolojik danışma ile ilgili her türlü iş ve işlevin yapılması. ve öğrenci sorunlarıyla ilgili velilerin bilgilendirilmesini sağlamak ile sorunlu öğrencilerin velileriyle ilgili görüşme ve sorunların yerinde tespiti ve çözüm önerileri için ilgili öğretmenlerle ev ziyaretlerinin yapılmasını sağlamak.

·         Okulun tanıtımı ile ilgili hazırlanacak slayt, fotoğraf, yazı, haberlerin zamanında hazırlanması, basın yayın organlarıyla iletişim vb. iş ve işlemlerin takip edilmesi.

·         Nöbet günü nöbetçi müdür yardımcısı yapması gereken tüm iş ve işlemleri yapmak, okulun tüm birimlerini ve nöbetçi öğretmenlerini kontrol etmek

·         Okulun Eğitimde Kalite çalışmaları ile ilgili iş ve işlemlerin düzenlenmesi.

·         Yılsonunda ders araç-gereçleri, not fişler ve yazılı kâğıtların imza karşılığı geri alınması.

·         Sınıf rehber öğretmenleriyle koordineli olarak yıllık ödevlerin planlanması, ödev konularının zamanında verilmesi ve ödevlerle ilgili diğer işlemlerin yapılarak takip edilmesi.

·         İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Başkanlık vb. tarafından yapılan sınavların istatistiğini (sınıf ve ders bazında) çıkarılması çalışmalarının yürütülmesi.

·         Not fişlerinin okul idaresine teslimi, öğrenci karnelerinin temini ve basımı, imzası ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.,

·         Lise (1,2,3 ve 4. Sınıflar) ile ilgili bütün iş ve işlemlerini yapmak.

·         Örgün ve Uzaktan Eğitim ile ilgili bütün iş ve işlemleri yapmak.

·         Öğrenci kulüpleri ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.(sosyal etkinlikler kurulunun oluşturulması ve işletilmesi kurula başkanlık etmek ile öğrenci toplum hizmeti çalışmaları, öğrenci seçimi, raporların takibi, Yazı ve Eser inceleme; Film, Tiyatro, Konser ve Diğer Sanatsal Etkinlikleri İnceleme Komisyonu Başkanlığı görevini yürütmek ve ayrıca yapılan işlemlerle müdürü bilgilendirmek.

·         Okul güvenlik personeliyle ilgili bütün iş ve işlemleri yapmak ve denetimini sağlamak.

·         Okul disiplin işlerinin düzene koyulması ve bu işlerin yakından takip edilmesi

·         Okul Öğrenci Davranışlarını Değerlendirme Kurulunun başkanlık görevinin yürütülmesi ve kurul ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.

·         Zümre toplantılarını, Şube Öğretmenler kurulu, sınıf rehber öğretmenliği etkinliklerini, ders dışı sosyal etkinlikleri ve benzerlerinin organize edilip, alınan kararları müdürün onayına sunmak

·       Müdür yardımcılarının öğrenci devam ve devamsızlıklarıyla ilgili çalışmalarını izleyip, devamsızlık yapan öğrencilerin velileriyle iletişim sağlamak ve gerektiğinde rehber öğretmenle iş birliği yapmak ve müdürü bilgilendirmek.

·         Ders dışı eğitim çalışmalarıyla ilgili onay, izleme ile denetleme gibi iş ve işlemlerin aksaklıkları yazı ile Okul Müdürüne bildirilmesi.

·         Yıllık ders planlarının teslimi ve okul müdürlüğünce onaylanmasının sağlanması

·         DYS sisteminden kendisine havale edilen ve müdürün yazılmasını istediği yazışmalarla ilgili işlemleri yapmak.

·         Askerlik çağına gelmiş öğrencilerle ilgili iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak

·         Okul veya kurumun bina, tesis, araç-gerecinin düzeni, temizliği, bakımı ile kullanılabilir durumda bulundurulmasının ve korunmasının sağlanması.

·        Beden Eğitimi dersine girmeyecek öğrencilerin durumlarının belgelendirilmesinin sağlanması ve bu belgelerin okul müdürlüğüne teslim edilmesinin sağlanması.

·         Özel Eğitime İhtiyaç Duyan öğrencilerle ilgili iş ve işlemleri yapmak.

·         Diploma notları, okul birincisinin belirlenmesi ve bununla ilgili iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak

·         Meis ve Norm modülleri ile ilgili iş ve işlemlerin süresi içerisinde ve mevzuatına uygun yapılması

·         Muayene-kabul komisyonuna başkanlık edip, bu konulardaki işlemlerin mevzuatına göre yürütülmesi

·         Onur Kurulu ile ilgili iş ve işlerin yapılmasının sağlanması. Ödüllendirilecek öğrenciler için (onur belgesi) disiplin kuruluna görüş bildirilmesi.

·         Okul Pansiyonundan sorumlu müdür yardımcısının işlerinde gerekli durumlarda yardımcı olmak, okul müdürünün pansiyonla alakalı verdiği iş ve işlemleri yapmak ayrıca pansiyondan sorumlu müdür yardımcısının olmadığı durumlarda vekâlet etmek.

·         Okul ve Pansiyon ile ilgili bütün proje çalışmalarını yürütmek ve yürümesini sağlamak.

·         Okul istatistikleri ve hesap işleri ile ilgili çizelgeleri ve raporların gününde hazırlanması

·         Okulun malzeme ve tespit ihtiyaçlarının Mebbis üzerinden istenmesi ve izlenmesi ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması

·         Öğrenci belgelerini, Öğrenci Durum belgeleri ve Askerlik Durum Belgelerini müdür adına imzalamak.

·         Kadrolu personelin görevlerinden ayrılma ve görevlerine başlama işlerinin yapılması, takibi ve düzenlenmesi

·         Sözleşmeli, ücretli, Taşeron(Geçici İşçi) ve İşkur temizlik ve güvenlik personelinin puantajları ve diğer bütün iş ve işlemlerini yapmak.

·         Maaş, ek ders, terfi,eğitim öğretim yılına hazırlık ödeneği iş ve işlemlerini yapmak.

·         Maaş, ek ders bordroları her ay düzenli olarak öğretmenler odasında panoya asılacak.

·         Veri Giriş Görevlisi olarak gerekli iş ve işlemleri yapmak.

·         Müdür Yardımcıları Yusuf ADIGÜZEL ve Cumali KUZU sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda onların iş ve işlemlerini yapmak.

·         Okul Müdürünün verdiği diğer görevlerin yerine getirilmesi.

·         Yapacağı ve yaptığı bütün iş ve işlemlerden Müdüre karşı sorumludur.

 

                     TEBLİĞ EDEN                                                                                         TEBELLÜĞ EDEN

                 Zülfükar YÜCESOY                                                                                Ayhan BUDANCAMANAK

                    Okul Müdürü                                                                                               Müdür Yardımcısı

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 29.09.2020 - Güncelleme: 29.09.2020 14:31 - Görüntülenme: 6940
  Beğen | 0  kişi beğendi